Zadní

Vrácení A Výměna

Žádost o výměnu výrobku musí být podána do 14 dnů od jeho doručení. Zboží, které chcete vrátit, musí být nepoškozené a v původním obalu. Balení, která nebudou splňovat tyto požadavky, budou odmítnuta nebo vyřešena pouze částečně.

Jak zahájit proces výměny:

  1. Navštivte: https://bit.ly/38CGPY2
  2. Vyplňte a odešlete formulář
  3. Po odeslání formuláře obdržíte na svou e-mailovou adresu reklamační kód.
  4. Napište svůj reklamační kód na obálku.
  5. Svůj balíček zašlete na adresu: https://www.zasilkovna.cz/

Jakmile reklamační oddělení obdrží váš balíček, bude vám do 8 pracovních dnů zaslán nový náhradní výrobek.

Poznámka: Pokud kód neobdržíte, prosíme vás, abyste nás kontaktovali e-mailem.

 

DŮLEŽITÉ

Zkontrolujte potvrzení objednávky nebo fakturu, kterou jste obdrželi e-mailem při zadání objednávky, abyste se ujistili, že produkty byly zakoupeny v našem internetovém obchodě. Pokud nám zašlete výrobek, který není náš, neneseme odpovědnost za vaši chybu a zásilku vám nevrátíme. Zásilka musí být odeslána doporučeně s dokladem o odeslání. Pokud se zásilka ztratí, bude ještě možné vyřešit vaši reklamaci ověřením přijetí pomocí čísla zásilky. Poštovné za vrácení zásilky hradí odesílatel, zásilky hrazené příjemcem nepřijímáme.

 

Seznam položek, u kterých není možné od nákupu odstoupit nebo je odstoupení omezeno:

Čistící prostředky, lešticí pasty, kosmetické přípravky: Výrobek lze vrátit pouze v případě, že z něj nebyla odstraněna ochranná fólie/pečetka a nebyl ještě otevřený nebo použitý.

Plavky, spodní prádlo: Plavky a spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vrátit.

E-knihy: E-kniha je duševním vlastnictvím, které nelze fyzicky vrátit (lze ji přenést nebo zkopírovat), proto není možné toto zboží vyměnit ani vrátit peníze.

Sady, soupravy: Částečné vrácení jednotlivých výrobků ze sady není možné. Reklamace Mystery Boxu bude přijata a vyřízena pouze v případě vrácení celého obsahu krabice.

Dárky: Na výrobky obdržené jako dárek nelze uplatnit reklamaci.

 

NÁROK NA ZÁRUKU

V případě vady nebo nefunkčnosti výrobku můžete využít záruku. Na všechna naše elektronická zařízení poskytujeme dvouletou záruku. Záruka se nevztahuje na případy:

  • fyzického poškození
  • opotřebení v důsledku používání
  • závad, které vznikly v důsledku nesprávného, nevhodného a nedbalého používání předmětu

KLADNĚ BUDOU VYŘÍZENY POUZE REKLAMACE, KTERÉ SPLŇUJÍ VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PODMÍNKY.

 

NÁROK NA DOPRAVU

Pokud byl váš výrobek při přepravě poškozen nebo neodpovídá vaší objednávce, oznamte nám to prosím do 48 hodin od doručení. Prosíme vás, abyste nám e-mailem zaslali fotografii balíku (s viditelným štítkem) a obdrženého výrobku, na které bude poškození jasně vidět. Vaší stížností se budeme zabývat přednostně a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti.

Žádost o vrácení peněz za výrobek musí být podána do 14 dnů od doručení. Zboží, které chcete vrátit, musí být nepoškozené a v původním obalu. Balíčky, které nebudou splňovat tyto požadavky, budou odmítnuty nebo vyřešeny pouze částečně.

Jak zahájit proces výměny:

  1. Navštivte: https://bit.ly/2IA2N2I
  2. Vyplňte a odešlete formulář
  3. Po odeslání formuláře obdržíte na svou e-mailovou adresu reklamační kód.
  4. Napište svůj reklamační kód na obálku.
  5. Svůj balíček zašlete na adresu: https://www.zasilkovna.cz/

Jakmile reklamační oddělení obdrží váš balíček, bude vám do 8 pracovních dnů vrácena kupní cena.

Poznámka: Pokud kód neobdržíte, prosíme vás, abyste nás kontaktovali e-mailem.

 

DŮLEŽITÉ

Zkontrolujte potvrzení objednávky nebo fakturu, kterou jste obdrželi e-mailem při zadání objednávky, abyste se ujistili, že produkty byly zakoupeny v našem internetovém obchodě. Pokud nám zašlete výrobek, který není náš, neneseme odpovědnost za vaši chybu a zásilku vám nevrátíme. Zásilka musí být odeslána doporučeně s dokladem o odeslání. Pokud se zásilka ztratí, bude ještě možné vyřešit vaši reklamaci ověřením přijetí pomocí čísla zásilky. Poštovné za vrácení zásilky hradí odesílatel, zásilky hrazené příjemcem nepřijímáme.

Seznam položek, u kterých není možné od nákupu odstoupit nebo je odstoupení omezeno:

Čistící prostředky, lešticí pasty, kosmetické přípravky: Výrobek lze vrátit pouze v případě, že z něj nebyla odstraněna ochranná fólie/pečetka a nebyl ještě otevřený nebo použitý.

Plavky, spodní prádlo: Plavky a spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vrátit.

E-knihy: E-kniha je duševním vlastnictvím, které nelze fyzicky vrátit (lze ji přenést nebo zkopírovat), proto není možné toto zboží vyměnit ani vrátit peníze.

Sady, soupravy: Částečné vrácení jednotlivých výrobků ze sady není možné. Reklamace Mystery Boxu bude přijata a vyřízena pouze v případě vrácení celého obsahu krabice.

Dárky: Na výrobky obdržené jako dárek nelze uplatnit reklamaci.

 

NÁROK NA ZÁRUKU

V případě vady nebo nefunkčnosti výrobku můžete využít záruku. Na všechna naše elektronická zařízení poskytujeme dvouletou záruku. Záruka se nevztahuje na případy:

  • fyzického poškození
  • opotřebení v důsledku používání
  • závad, které vznikly v důsledku nesprávného, nevhodného a nedbalého používání předmětu

KLADNĚ BUDOU VYŘÍZENY POUZE REKLAMACE, KTERÉ SPLŇUJÍ VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PODMÍNKY.

 

NÁROK NA DOPRAVU

Pokud byl váš výrobek při přepravě poškozen nebo neodpovídá vaší objednávce, oznamte nám to prosím do 48 hodin od doručení. Prosíme vás, abyste nám e-mailem zaslali fotografii balíku (s viditelným štítkem) a obdrženého výrobku, na které bude poškození jasně vidět. Vaší stížností se budeme zabývat přednostně a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti.