DODÁNÍ

Kdy obdržím svou objednávku?

Rychlé dodání je
jednou z hlavních priorit a poslání naší společnosti. Většina našich zásilek je
proto odeslána ten samý nebo následující pracovní den. Dodáváme s GLS. Toto
jsou přibližné časy dodání:

ZEMĚ DOBA DODÁNÍ
Itálie 2-3 dny
Slovinsko 1-2 dny
Česká republika 4-7 dní
Polsko 4-7 dní
Slovensko 3-6 dní
Maďarsko 3-4 dny
Chorvatsko 2-3 dny
Německo a Rakousko 2-3 dny

Výjimkou jsou
pouze produkty, které nemáme skladem (99 % produktů máme na skladě). Pro tyto
produkty je přepravní doba o 7-10 dní delší než běžná doba přepravy. Pokud
neobdržíte produkt v obvyklé době dodání plus 2 dny, dejte nám vědět na [email protected]

Jaké jsou náklady na dopravu?

Náklady na dopravu jsou Kč 90za objednávky, které jsou zaplacené předem (kreditní karta nebo PayPal). Pokud si vyberete platbu na dobírku, budeme si za tuto službu účtovatKč 0navíc. Na objednávky nad
Kč 1800 nabízíme dopravu zdarma. Nabízíme také bezplatnou dopravu při speciálních akcích, které jsou jasně označeny na našich webových stránkách a/nebo na stránkách produktu.

Můj balíček ještě nebyl dodán. Co se pokazilo?

Podívejte se na horní tabulku pro normální přepravní dobu. Pokud produkt nebyl dodán ani o 2 dny později, kontaktujte nás na [email protected] a my to pro vás zkontrolujeme.

PLATBY:

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

  • Na
    dobírku (službu poskytuje GLS)
  • Kreditní
    nebo debetní kartou (službu poskytuje Braintree přes PayPal)
  • Přes
    PayPal

Nedostal jsem fakturu.

Fakturu Vám zašleme e-mailem, ale někdy se k vám e-mail nedostane, proto
doporučujeme, abyste nám napsali na adresu [email protected] a my Vám zašleme fakturu. Vezměte prosím
na vědomí, že faktury pro firmy nevydáváme, protože náš obchod je čistě B2C.
Pro velkoobchodní objednávky nás můžete kontaktovat na [email protected] s předmětem »velkoobchodní poptávka«.

REKLAMACE & VRÁCENÍ
PENĚZ

Produkt se mi nelíbí. Co
můžu dělat?

Jsme si na 99 % jistí, že se to nestane, ale pokud ano, klikněte na
následující odkaz https://hanksly.cz/%EF%BB%BFvraceni-a-vymena/

Vezměte prosím na vědomí, že peníze, které jste zaplatili na dobírku,
nemůžeme vrátit, pokud nevyplníte formulář a neuvedete číslo svého bankovního
účtu.

Obdržel jsem rozbitý/
nefunkční produkt. Co můžu dělat?

Měli byste se na nás obrátit na [email protected] a my Vám najdeme řešení na základě objednaných
produktů.

PRODUKTY

Neobdržel jsem manuál k
produktu.

Ke každému výrobku připojujeme manuál v místním jazyce. Pokud jej
nedostanete (ztracený při dopravě, chyba na skladě atd.), napište nám na [email protected] před použitím produktu.

Jsou výrobky bezpečné pro
použití?

Všechny produkty, které nabízíme, jsou 100% bezpečné pro použití, ale v
případě, že trpíte onemocněním nebo jakýmikoli pochybnostmi, vždy se nejprve
poraďte se svým lékařem. Naše výrobky nejsou léky!

SPOLEČNOST

Kdo stojí za internetovým
obchodem?

Společnost provozující Hanksome se nazývá je 2DIGIT d.o.o.. Jsme slovinská
společnost se sídlem na adrese Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš.